Sıkça Sorulan Sorular
  • İade ve Değişimler
  • Hesabım
  • Siparişler
  • Sipariş İptali
  • Ödeme
  • Ürün Teslimatı
  • Mağazadan Teslim
  • Kolay İade
  • Genel Bilgilendirmeler
  • Mağazalar
İADE VE DEĞİŞİMLER
İade politikanız nedir?

İade Politikamız, müşteri memnuniyeti ilkemiz gereği 6502 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve 27 Kasım 2014 tarihli Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik ile diğer ilgili kanun ve yönetmelikler kapsamında düzenlenir. Müşterilerimiz satın almış olduğu ürün(ler)i teslim tarihinden itibaren 14 gün içerisinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin iade edebilir.

Konu ile ilgili daha detaylı bilgiyi İade Şartları bölümünde bulabilirsiniz.

Paketini açtığım ürünü iade edebilir miyim?

Ürünün tahrip edilmemiş, orjinal paketi, kutusu, ambalajı hasar görmemiş, tüm aksesuarlarıyla birlikte eksiksiz, kullanılmamış veya tekrar satılabilirliği bozulmamış olması ve varsa size gönderildiği gibi kendi özel kutusunda geri gönderilmesi gerekmektedir.

Konu ile ilgili daha detaylı bilgiyi İade Şartları bölümünde bulabilirsiniz.

Online olarak aldığım bir ürünü nasıl iade ederim?

Ürünü teslim aldıysanız, ürün ile birlikte teslim edilen faturanın arkasında yer alan İade Talep Formunu eksiksiz olarak doldurmanız ve iade edeceğiniz ürün(ler)i Anlaşmalı Kargo şirketine Bath & Body Works İade Kodu ile birlikte göndermeniz gerekmektedir.Bath & Body Works İade Kodu belirtilerek Anlaşmalı Kargo şirketi ile yapılan iadelerinizde kargo ücreti tarafımızdan karşılanmaktadır.

Sürat Kargo İade Kodu: 1268644358 -Sürat Kargo A.Ş. / Bath & Body Works

İade edilecek ürünün tahrip edilmemiş, orjinal paketi, kutusu, ambalajı hasar görmemiş, tüm aksesuarlarıyla birlikte eksiksiz, kullanılmamış veya tekrar satılabilirliği bozulmamış olması ve varsa size gönderildiği gibi kendi özel kutusunda geri gönderilerek iade edilmesi gerekmektedir.

Eğer ürünün faturası kurum adına düzenlenmiş ise, iade işlemi için kurumun düzenlemiş olduğu, ‘Ürün Birim Fiyatı + KDV” şeklinde kesilmiş bir iade faturası ile birlikte göndermeniz gerekmektedir.

Konu ile ilgili daha detaylı bilgiyi İade Şartları bölümünde bulabilirsiniz.

Siparişimi teslim aldım; fakat teslim edilen ürünler doğru değil. Nasıl iade edebilirim?

Konu ile ilgili olarak 0 850 969 8 229 Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz veya talebinizi [email protected] adresine e-posta yoluyla iletebilirsiniz.

Konu ile ilgili daha detaylı bilgiyi İade Şartları bölümünde bulabilirsiniz.

Bath & Body Works Anlaşmalı Kargo İade Kodu nedir?

Bath & Body Works Anlaşmalı Kargo şirketi İade Kodu ürünlerinizi iade etmek istediğiniz takdirde Anlaşmalı şirketi yetkililerine vermeniz gereken koddur. Ürünlere ait kutunun üzerine Anlaşmalı Kargo şirketi yetkilisi tarafından kolayca görünecek, okunacak ve silinmeyecek şekilde belirtmeniz gerekmektedir. Bu kodu verdiğiniz takdirde, kargo ücreti tarafımızdan karşılanacak ve ayrıca iade adresi bilgisi vermenize gerek kalmayacaktır.

Sürat Kargo İade Kodu: 1268644358 -Sürat Kargo A.Ş. / Bath & Body Works

Konu ile ilgili daha detaylı bilgiyi İade Şartları bölümünde bulabilirsiniz.

Ürünümü iade etmek istiyorum. Müşteri hizmetlerine konu ile ilgili bildirim yaptım. Ne kadar zaman içerisinde ürünleri kargoya vermek zorundayım?

Müşterilerimiz satın almış olduğu ürün(ler)i teslim tarihinden itibaren 14 gün içerisinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin iade edebilir. Ancak iade talebinizin tarafımıza ulaştırıldığı tarihten itibaren 10 gün içerisinde siparişlerinizi iade etmeniz gerekmektedir. İade edilen ürünün kargo bedeli, Anlaşmalı Kargo’yu tercih etmeniz ve iade kodunu belirterek göndermeniz halinde tarafımızdan karşılanacaktır.

Sürat Kargo İade Kodu: 1268644358 -Sürat Kargo A.Ş. / Bath & Body Works

Konu ile ilgili daha detaylı bilgiyi İade Şartları bölümünde bulabilirsiniz

İnternet sitenizden aldığım bir ürünü mağazanızdan iade edebilir miyim?

Bath & Body Works internet sitesi üzerinden yapılan alışverişler Bath & Body Works mağazalarına iade edilemez.

Konu ile ilgili daha detaylı bilgiyi İade Şartları bölümünde bulabilirsiniz.

İade işleminden ne kadar zaman sonra geri ödeme hesabıma yansır?

İade ettiğiniz ürünlerin iade şartlarına uygunluğu kontrol edilmektedir. Ürünün yasal süre içerisinde tarafımıza ulaştırılmış olması kaydıyla iade işleminiz talep tarihinden itibaren 14 gün içerisinde tamamlanır. Kabul edilen iadelerin ücretleri de yine bu süre içerisinde olmak koşulu ile bankaya iletilmektedir. Bu süreç tamamen bankanıza bağlıdır ve bathandbodyworks.com.tr’nin bankanıza müdahale etme hakkı yoktur.

Hangi ürünlerin iadesi yapılamaz?

Aşağıdaki Ürünlere ilişkin olarak, kullanılmamış olsa dahi, kanunen cayma hakkı bulunmamaktadır:
a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve Satıcının kontrolünde olmayan Ürün veya hizmetler,
b) Alıcı’nın istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ürünler (üzerinde değişiklik/ilaveler yapılarak kişiye/kişisel ihtiyaçlara özel hale getirilenler),
c) Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek ürünler,
d) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olduğundan iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünler;
e) Tesliminden sonra açılmış, kullanılmış ve denenmiş olması halinde iadesi sağlık-hijyen açısından uygun olmayan; vücut kremi, vücut yağı, vücut losyonu vb ürünler,
e) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan ürünler,
f) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce Alıcı’nın onayı ile ifasına başlanan hizmetler.

Konu ile ilgili daha detaylı bilgiyi İade Şartları bölümünde bulabilirsiniz.

Kampanyalı ürünlerin iadesi nasıl yapılmaktadır?

Kampanyalı ürünlerin iade edilmesi durumunda, her türlü indirim ve/veya her türlü ödül puanı vb. gibi kampanya şartları ortadan kalkacaktır. Promosyonlu veya kampanyalı ürünlerde parçalı iade kabul edilmemektedir. İade durumunda tüm ürünlerin toplu olarak iadesi gerekmektedir.

İade kargosu için ücret ödeyecek miyim?

Ürün(ler)inizin iadesinde, ürün ile birlikte teslim edilen faturanın arkasında yer alan İade Talep Formunu eksiksiz olarak doldurmanız ve iade edeceğiniz ürün(ler)i Anlaşmalı Kargo Bath & Body Works İade Kodu ile birlikte gönderdiğiniz taktirde kargo ücreti tarafımızdan karşılanmaktadır. Anlaşmalı Kargo dışındaki firmalarla yaptığınız gönderilerde ödeme sizin tarafınızdan karşılanmış olmalıdır, aksi halde gönderi teslim alınmayacaktır.

Ürün iadelerinde kargo bedelini geri alabilir miyim?

Aynı siparişe konu tüm ürünlerin iade edilmesi halinde, kargo bedeli tarafınıza iade edilecektir.

HESABIM
Sipariş geçmişimi nerede bulabilirim?

Siparişlerinizi internet sitemizi kullanarak istediğiniz zaman görüntüleyebilirsiniz. Sadece aşağıdaki adımları takip ediniz:

1. Web sitemize giriş yapın ve sayfanın en üzerindeki “Hesabım” kısmına tıklayın.
2. Sayfanın solundaki “Siparişler” linkine tıklayın. Burada sipariş geçmişlerinizi görebilirsiniz.

Siparişlerinizi takip edebilmek için, siparişiniz kargoya verildikten sonra size gönderdiğimiz “Siparişiniz Kargoya Verildi” e-postasını kontrol etmeniz gerekecektir. E-posta içerisinde siparişlerinizi takip edebilmeniz için gerekecek bir link ve takip numarası olacaktır. Bunları e-postanın içerisinde bulduktan sonra, lütfen aşağıdaki adımları takip ediniz.

1. “Siparişiniz Kargoya Verildi” e-postanızdan Takip Numarası’nı kopyalayın ve aynı e-postanın içindeki linke tıklayın-bu sizi kargo firmamızın web sitesine yönlendirecektir.
2. Kargo firmasındaki talimatları takip edin ve istenilen yere Takip Numarası’nı yerleştirin.
3. Sonrasında kargo firması siparişinizin durumu ile ilgili bilgileri sayfasında gösterecektir.

Üyelik Bilgilerimi nasıl değiştirebilirim?

www.bathandbodyworks.com.tr adresinden hesabınıza giriş yaptığınız takdirde “Hesabım> Üyelik Bilgilerim” kısmında üyelik bilgilerinizi değiştirebilirsiniz.

Şifremi unuttum, ne yapabilirim?

1.Üye giriş ekranında “şifremi unuttum” linkine tıklayın.
2.E-posta adresinizi yazarak size gelecek şifre sıfırlama e-postasındaki adımları takip edin.

veya konu ile ilgili olarak 0 850 969 8 229 Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.

Şifremi nasıl değiştirebilirim?

1.Web sitemize giriş yapın ve sayfanın en üzerindeki “Hesabım” kısmına tıklayın.
2.Sayfanın solundaki “Şifre Değiştir” linkine tıklayın. Ve ekrandaki adımları takip edin.

veya konu ile ilgili olarak 0 850 969 8 229 Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.

Nasıl üye olabilirim?

bathandbodyworks.com.tr’nin ana sayfasındaki “ÜYE OL” veya “GİRİŞ YAP” linkine tıklayarak, üyelik formunu doldurup hemen üye olabilir ve alışverişe başlayabilirsiniz. Sitemize üye olmak için herhangi bir ücret ödemeniz gerekmemektedir.

Artık ileti/bülten almak istemiyorum, nasıl iptal edebilirim?

İnternet sitemizi kullanarak veya sizinle paylaşılan iletilerdeki yönlendirmeler doğrultusunda dilediğiniz zaman üyelikten çıkabilirsiniz. İnternet sitemize üye iseniz sitemize gelip hesabınıza giriş yaparak aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz:

Sayfanın üst bölümünde bulunan “Hesabım” linkinin üzerine tıklayın.
“Üyelik Bilgilerim” linkine tıklayın ve tercihinizi belirleyip kaydedin.
Herhangi bir zamanda bildirimlere yeniden üye olmak isterseniz, sadece bu bölüme gidin ve ilgili kutucukları işaretleyerek “Kaydet”e tıklayın.

Internet sitemize üye değilseniz, elektronik posta listesinden çıkmak için sizinle paylaşılan elektronik postadaki linki tıklamanız, SMS listesinden çıkmak için ise size iletilen SMS’teki yönlendirmeleri uygulamanız yeterlidir. Yukarıdaki yönlendirmeleri uyguladığınız takdirde markamız ve kampanyalarımız ile ilgili iletiler tercih etmediğiniz kanallardan tarafınız ile paylaşılmayacaktır.

Neden Bath & Body Works® hesabına ihtiyacım var?

Sipariş verebilmek için Bath & Body Works® hesabınız olması gerekmiyor, dilersiniz siparişlerinizi misafir olarak da oluşturabilirsiniz. Sadece “Üye Olmadan devam et” seçeneğine tıklayın; siparişinizi oluşturabilmemiz için gerekli olan temel detayları girmeniz yeterlidir. Ancak Bath & Body Works® hesabı oluşturmanız, alışverişinizi tamamlamak için geri geldiğinizde sizin için daha kolay olması anlamına gelmektedir. Sadece belirlediğiniz e-posta ve şifre ile birlikte giriş yapmanız gerekmektedir ve adresiniz gibi detaylarınız saklanmaktadır.

Hesabımı nasıl silebilirim?/Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?

Hesabınızı silmek için lütfen 0 850 969 8 229 telefon numarasından arayarak bizimle iletişime geçin.

Kişisel bilgilerim güvende mi?

Üyelik kaydı ve alışveriş sırasında verdiğiniz kimlik bilgileriniz üyelik sözleşmesi uyarınca saklanmaktadır.

SİPARİŞLER
Telefonla sipariş verebilir miyim?

Siparişlerinizi sadece internet sitemiz üzerinden oluşturabilirsiniz. Telefon kanalıyla sipariş verme uygulamamız bulunmamaktadır.

Siparişimin başarıyla tamamlandığını nasıl öğrenebilirim?

Siparişinizin tamamlandığından şu şekillerde emin olabilirsiniz:

- Ödeme onayını verdikten sonra karşınıza gelen ekranda siparişinizin onaylandığını ve sipariş numaranızı görebilirsiniz.
- E-posta adresinize gönderilen Sipariş Onay E-postasını görebilirsiniz.
- Siteye üye girişi yaptıktan sonra “Hesabım > Siparişlerim” sayfası altında siparişinizin durumunu ve detaylarını görebilirsiniz.

Siparişimin onaylandığını belirten e-postayı neden almadım?

Konu ile ilgili olarak 0 850 969 8 229 Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz veya talebinizi [email protected] adresine e-posta yoluyla iletebilirsiniz.

Sitenize üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

Alışveriş yapabilmek için Bath & Body Works® hesabınız olması gerekmiyor, dilersiniz siparişlerinizi misafir olarak da oluşturabilirsiniz.Sadece “misafir olarak devam et” seçeneğine tıklarak; siparişinizi oluşturabilmemiz için gerekli olan temel detayları girmeniz yeterlidir. Dilerseniz bültenlerimize üye olarak size özel kampanya ve promosyonlarımızdan haberdar olabilirsiniz.

Aradığım ürün stoklarınızda kalmamış gözüküyor ne yapabilirim?

Stoklarımız belirli aralıklarla güncellenmektedir. Aradığınız ürüne mağazalarımızdan da ulaşabilirsiniz. Size en yakın Bath & Body Works mağazasına websitemizdeki Mağazalarımız bölümünden ulaşabilirsiniz.

Kullanım koşulları ve şartlarınızı nerede bulabilirim?

Konu ile ilgili daha detaylı bilgiyi İşlem Rehberi bölümünde bulabilirsiniz.

Nasıl sipariş verebilirim?

Ürün siparişi verilirken, ürün(ler)e ait bilgiler (özellikleri,ürün kodu, fiyatı vb.) ürün sayfasında yer alır. Sipariş sepetinin (Sepetim) onaylanması aşamasında Sipariş Özeti (Ürün bilgisi, ürün adedi, fiyatı ve kargo ücreti) görüntülendikten sonra Siparişi Tamamla butonuna tıklanır. Teslimat adresi (posta kodu, adres ve telefon vb.) ile ilgili alanlar doldurulduktan sonra, ödeme bilgileri kısmında ödeme seçenekleri seçilir ve kart bilgileri girilir. Bu aşamada satın alma özeti kullanıcı tarafından görüntülenerek ön bilgilendirme formu ve mesafeli satışlar sözleşmesi alanları okunduktan sonra onaylanır. Daha sonra e-posta adresinize siparişiniz ve ödeme bilgilerinizin onaylandığına dair bir e-posta gönderilir. Bu e-postanın içerisinde sipariş bilgileri (ürün kodu, ürün adedi, mesafeli satış sözleşmesi vb.) ve gerekiyorsa e-fatura linki yer alır.

Neden mağazalarınız ile internet arasında bazen farklı kampanyalar oluyor?

Mağazalarımız ve internet sitemizden yapılan alışverişler iki farklı satış kanalı olup, bathandbodyworks.com.tr'de sunulan kampanyalar ve promosyonlar mağaza ile bazen farklılık gösterebilmektedir. Kampanyaları kaçırmamak için Ticari İleti Onayı vererek, Bath & Body Works'ten gönderilen e-posta/SMS’leri takip edebilir veya sitemizi ziyaret edebilirsiniz.

Siparişleri birleştirebiliyor muyum?

Sipariş birleştirme işlemi yapılamamaktadır. Dilerseniz önceki siparişlerinizi iptal edebilir ve siparişlerinizi topluca oluşturabilirsiniz.

SİPARİŞ İPTALİ
Siparişimi iptal edebilir miyim?

Siparişiniz tamamlandıktan sonra ilk 45 dakika içerisinde siparişinizi web sitesinde bulunan Hesabım – Siparişlerim bölümünden iptal edebilirsiniz. Siparişinizin iptal işlemini yapabilmeniz için siparişinizin kargo sürecinin başlamamış olması gerekmektedir. Siparişiniz onaylanarak kargo süreci başladığında e-posta yoluyla bilgilendirileceksiniz. Siparişinizi iptal talebiniz ile ilgili olarak 0 850 969 8 229 Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.

Ürünler kargoya verildikten sonra siparişi iptal etmem mümkün mü?

Siparişinizin iptal işlemini yapabilmeniz için siparişinizin kargoya teslim edilmemiş olması gerekmektedir. Siparişiniz kargoya teslim edildiyse, ürünleri teslim aldıktan sonra tarafımıza iade talebiyle göndermeniz gerekmektedir.

Konu ile ilgili daha detaylı bilgiyi İade Şartları bölümünde bulabilirsiniz.

Siparişimde nasıl değişiklik yapabilirim?

Satın alma işleminiz tamamlandıktan sonra siparişinizin içerisinde değişiklik yapılamamaktadır.

Siparişinizin onaylanarak kargo sürecinin başlamamış olması durumunda, aşağıdaki hususlara göre iptal işlemi yapılabilir.
 

1. Siparişinizin tamamını veya siparişinizdeki belirli ürünleri (parçalı iptal) iptal ettirebilirsiniz.

2. Çoklu promosyonlu ürünlerde iptal işlemi gerçekleştirilemez. Bu ürünlerin bağlı bulunduğu tüm promosyonlu ürünler iptal edilecektirİptal işlemleri sadece web sitesi üzerinden gerçekleştirilebilmektedir. İptal işlemini gerçekleştirmeniz durumunda, dilerseniz web sitesi üzerinden yeni bir sipariş oluşturabilirsiniz. Siparişiniz tamamlandıktan sonra ilk 30 dakika içerisinde siparişinizi sadece web sitesinde bulunan Hesabım – Siparişlerim bölümünden iptal edebilirsiniz veya siparişinizi iptal talebiniz ile ilgili olarak 0 850 969 8 229 Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.

Ancak siparişiniz onaylanıp kargo süreci başladıysa, ürünleri teslim aldıktan sonra tarafımıza iade talebiyle göndermeniz gerekmektedir.

Konu ile ilgili daha detaylı bilgiyi İade Şartları bölümünde bulabilirsiniz.

Sepetimdeki ürünleri değiştirebilir miyim?

Sepetinizdeki ürünlerde değişiklik yapabilirsiniz, ancak satın alma işleminiz tamamlandıktan sonra siparişinizin içerisinde değişiklik yapılamamaktadır.

Sipariş iptallerinde kargo bedelini geri alabilir miyim?

Siparişinizin iptal edilmesi halinde, kargo bedeli tarafınıza iade edilecektir.

ÖDEME
Ödemem neden reddedildi?

Ödemelerinizin reddedilmesinin başlıca sebepleri şunlardır: Kredi kartı/banka kartı bilgilerinin yanlış girilmesi, kredi/banka kartı limitinin yetersiz olması, vb. Konu ile ilgili detaylı bilgi için bankanızla iletişime geçebilirsiniz

Alışverişlerimde hangi ödeme seçeneklerini kullanabilirim?

Ödeme seçenekleri olarak kredi kartı ve banka kartı kullanabilir ve alışverişlerinizi tercih etmiş olduğunuz ödeme şekliyle tamamlayabilirsiniz

Havale ve EFT ile ödeme yapabilir miyim?

Havale ve EFT ile ödeme yapılamamaktadır.

Siparişim alındığında ödeme bilgilerimi değiştirebilir miyim?

Satın alma işlemi tamamlandıktan sonra ödeme bilgileri değiştirilememektedir.

Promosyon kodu kullanım kuralları nelerdir?

www.bathandbodyworks.com.tr sitesinde kullanılmak üzere müşterilere promosyon kodu verilerek sunulan kampanya ve teklifler sadece online alışverişlerde kullanılabilir. Promosyon kodu iletisinde paylaşılan kampanya kullanım koşulları ve geçerlilik tarihi esas olmakla birlikte aksi belirtilmedikçe farklı kampanyalar ile birleştirilemez. Promosyon kodları sistem tarafından kişiye özel ve anlık olarak oluşturulmakta ve yenisi verilememektedir. Bu nedenle bu kodların alıcı tarafından kaydedilmesi/saklanması gerekmektedir. Her bir promosyon kodu tek seferde yapılacak alışverişlerde sadece 1(bir) kez kullanılabilir. Promosyon kodu kullanılarak oluşturulan siparişlerin iptal veya iadesinde promosyon kodu kullanılmış sayılır, aynı kod tekrar kullanılamaz / yeniden tanımlaması yapılamaz. Promosyon kodu nakte çevrilemez ve para iadesi yapılmaz. Promosyon kodları Bath & Body Works mağazalarından yapılacak alışverişlerde geçerli değildir.

Promosyon kodunu nereye eklerim?

Promosyon kodunuz varsa, sepet sayfasında ürünlerin altında yer alan “Promosyon kodunuz mu var?” butonuna tıklayarak açılan kutucuğa girebilirsiniz. Kodunuzu eksiksiz ve büyük- küçük harflere dikkat ederek girdiğinizden emin olunuz. Kodu girdikten sonra “Uygula” butonuna basarak kullanmış olursunuz.

Promosyon kodlarının çalışmamasının en yaygın sebepleri şunlardır: kullanım tarihinin geçmiş olması, sepetteki ürünlerde geçerli olmaması, sepette başka bir promosyonlu ürün olması, belirlenen sipariş limitine ulaşılmamış olması veya kodun eksik/yanlış girilmiş olması (Promosyon kodunu uygularken büyük-küçük harflere dikkat ederek girdiğinizden emin olunuz)

İki promosyon kodunu birlikte kullanabilir miyim?

Kampanya, promosyon, ödül, puan, hediye çeki, indirim kodu vb. birleştirilerek kullanılamaz.

Promosyon kodumun siparişime uygulandığını nasıl bilebilirim?

Alışverişinizi tamamlamadan önce kodunuzu ilgili ekrana girmenizin ardından toplam sepet tutarınızda promosyon değişikliği uygulanarak ekranınızda görünecektir

Promosyon kodum neden çalışmıyor?

Promosyon kodunuzu bir kez kullandığınızda, bir daha kullanılamayacağının farkında olunuz ve lütfen kullanmaya ve ödeme yapmaya hazır olduğunuzdan emin oluncaya kadar kodunuzu kullanmayınız.

Promosyon kodlarının çalışmamasının en yaygın sebepleri şunlardır: kullanım tarihinin geçmiş olması, sepetteki ürünlerde geçerli olmaması, sepette başka bir promosyonlu ürün olması, belirlenen sipariş limitine ulaşılmamış olması veya kodun eksik/yanlış girilmiş olması (Promosyon kodunu uygularken büyük-küçük harflere dikkat ederek girdiğinizden emin olunuz)

Konu ile ilgili olarak 0 850 969 8 22 Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz veya talebinizi [email protected] adresine e-posta yoluyla iletebilirsiniz.

Promosyon kodunu kullandığımda indirimin satın aldığım tüm ürünlere uygulanmamasının sebebi nedir?

Sunmuş olduğumuz promosyonlar belirli hüküm ve koşullara tabidir ve bu hüküm ve koşulların bir parçası olarak kod herhangi başka teklifler ile birlikte geçerli değildir. Eğer promosyonu doğru olmayan bir şekilde uyguladığımızı düşünüyorsanız 0 850 969 8 229 Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz veya talebinizi [email protected] adresine e-posta yoluyla iletebilirsiniz.

Promosyon kodum kayboldu?

Promosyon kodlarınızı mutlaka güvenli bir yere not etmenizi ve/veya promosyon kodu bulunan e-postalarınızı saklamanızı hatırlatırız. Size özel (unique) kodlarınızı kaybetmeniz durumunda müşteri hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.

Kredi veya banka kartı bilgilerim kaydediliyor mu?

Üyelerimiz tarafından ödeme yapmak amacı ile verdikleri bilgiler kaydedilmemekte ve aracı finans kuruluşları hariç, 3. şahıslarla kesinlikle paylaşılmamaktadır.

Fiyatlarınıza KDV dahil midir?

İnternet sitemizde belirtilen tüm fiyatlara KDV dahildir.

Masterpass nedir?

Masterpass alışverişlerinizde ödemelerinizi Masterpass alışverişlerinizde ödemelerinizi güvenli, kolay ve hızlı bir şekilde yapmanızı sağlayan bir ödeme çözümüdür.

3D Secure nedir?

3D Secure, elektronik ticaret işlemlerinin güvenliğinin artırılması ve kart sahibinin kart güvenliğini sağlamak amacıyla Visa ve MasterCard tarafından geliştirilmiş bir ek güvenlik katmanıdır.

Verified by Visa® ve MasterCard® SecureCode™ logoları* bulunan sanal iş yerlerinden yapılan alışverişler Visa ve MasterCard güvencesi altındadır. Bu sayede hem kart sahipleri hem de üye iş yerleri olası sahtekârlıklara karşı güvence altına alınır.

Şirket adına fatura kestirebilir miyim?

E-fatura müşterisi iseniz talep edilen bilgileri girmeniz durumunda şirket adına fatura kestirmeniz mümkündür.

Kurumsal toplu satın alma talebinde bulunabilir miyim?

Kurumsal toplu satın alma talepleriniz için bize [email protected] adresinden e-posta yoluyla ulaşabilirsiniz.

ÜRÜN TESLİMATI
Kargo ücretiniz nedir?

Anlaşmalı kargo şirketimiz ile yapılan gönderimlerde kargo bedeli 12,99 TL’dir. Sürat Kargo ile 200 TL ve üzeri tek seferde yaptığınız alışverişlerde kargo ücretsizdir. Yurtiçi Kargo ile yaptığınız tüm alışverişlerin kargo bedeli 12,99 TL'dir. Bunun dışında ücretsiz kargo kampanyalarımızdan haberdar olmak için veri tabanımıza üye olarak E-bültenlerimizi takip edebilirsiniz.

Teslimat seçenekleriniz nelerdir?

Siparişleriniz kargo ile size ulaştırılmaktadır. Anlaşmalı Kargo ile yapılan gönderimlerde kargo bedeli 12,99 TL’dir. ürat Kargo ile 75 TL ve üzeri tek seferde yaptığınız alışverişlerde kargo ücretsizdir. Yurtiçi Kargo ile yaptığınız tüm alışverişlerin kargo bedeli 12,99 TL'dir. Anlaşmalı Kargo dağıtım ağı bilgisine aşağıdaki link ile ulaşabilirsiniz:
Sürat Kargo Şubeleri için; http://www.suratkargo.com/BizeUlasin/Subelerimiz Yurtiçi Kargo Şubeleri için; https://www.yurticikargo.com/tr/online-servisler/sube-sorgula Ancak Anlaşmalı Kargo’nun bulunduğunuz yere dağıtımı olmadığı takdirde, siparişinizi Anlaşmalı Kargo’nun size en yakın şubesinden teslim almanız gerekmektedir.

Kargomu /siparişimi nasıl takip edebilirim?

Siparişinizi aşağıdaki linkten takip edebilirsiniz:
Sürat Kargo Sipariş Takibi İçin:http://www.suratkargo.com.tr/kargoweb/bireysel.aspx
Yurtiçi Kargo Sipariş Takibi İçin:https://www.yurticikargo.com/tr/online-servisler/gonderi-sorgula

Türkiye dışına teslimat yapıyor musunuz?

Yurtdışına ürün teslimatı yapılamamaktadır.

Siparişimi bir mağazaya teslim ettirebilir miyim?

Siparişleriniz mağazalarımıza teslim edilemez.

Siparişim ne zaman teslim edilecek?

Siparişlerinizin ödemesi onaylandıktan sonra 2 iş günü içerisinde ürününüz hazırlanarak kargoya teslim edilmektedir. Bundan sonraki süreçler ve kargonuzun teslimat süreleri ile ilgili detaylı bilgiye Anlaşmalı Kargo’nun aşağıdaki linkinden ulaşabilirsiniz:
Sürat Kargo Sipariş Takibi İçin:http://www.suratkargo.com.tr/kargoweb/bireysel.aspx
Yurtiçi Kargo Sipariş Takibi İçin:https://www.yurticikargo.com/tr/online-servisler/gonderi-sorgula

Satın aldığım ürünü erken gönderebilir misiniz?

Tüm siparişleriniz için teslimat işlemlerimizde standart teslimat süresi geçerlidir. Ürünleriniz 2 iş günü içerisinde kargoya verilecektir. Kargo takibi için siparişinizi aşağıdaki linkten takip edebilirsiniz:
Sürat Kargo Sipariş Takibi İçin:http://www.suratkargo.com.tr/kargoweb/bireysel.aspx
Yurtiçi Kargo Sipariş Takibi İçin:https://www.yurticikargo.com/tr/online-servisler/gonderi-sorgula

Birden fazla adrese teslimat yaptırabilir miyim?

Her bir sipariş için tek bir adres tanımlanabilmektedir.

Siparişimin elime ulaşamadığı durumlarda ne yapabilirim?

Siparişlerinizi oluştururken sistemde girmiş olduğunuz adres teslimat adresi olarak kabul edilir ve teslimat sırasında teslimat adresinizde bulunmamanız durumunda, 0850 202 02 02 numaralı telefondan Anlaşmalı Kargo ile iletişime geçerek kargonuzun takibini yapmanız gerekmektedir.

Bulunduğum yerde kargo firması yoksa siparişimi nasıl teslim alacağım?

Siparişlerinizi ulaştıran anlaşmalı kargo şirketleri, Türkiye genelinde teslimat yapabilmektedir. Ancak erişim kısıtı olan/karayoluyla ulaşım sağlanamayan ve merkezi dağıtım bölgeleri dışında kalan köy, kırsal bölge vb. yerlere teslimat yapılamaması söz konusu olabilir. Bu gibi durumlarda, siparişinizi ilgili kargo firmasının yönlendireceği dağıtım şubesinden teslim almanız gerekmektedir.

Paket hasarlı geldi. Teslim almalı mıyım?

Hasarlı gelen paketleri teslim almayıp, kargo görevlisine paketin hasarlı olduğuna dair tutanak tutturmanız gerekmektedir. Daha sonra siparişinizle ilgili 0 850 969 8 229 Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz

Mağazadan Teslim
Mağazadan Teslim (Click & Collect) nedir?

Siparişinizi Mağazadan Teslim seçeneği ile oluşturmanız durumunda, seçili* Bath & Body Works mağazamızdan teslim alabilmenizi sağlayan hizmettir.

Mağazadan Teslim (Click & Collect) seçeneği hangi mağazalarınızda var?

Mağazadan Teslim seçeneği İstanbul İstinyePark AVM, mağazamızda bulunmaktadır.

Mağazadan Teslim (Click & Collect) seçeneği ile oluşturduğum siparişimi almak için ne yapmalıyım?

Siparişinizi oluştururken adres seçim ekranında “Mağazadan Teslimi” seçmelisiniz. Sıralanan mağazalardan tercih ettiğinizi seçmeniz yeterli olacaktır. Siparişiniz mağazamıza ulaştığında, teslimat kodu bilgisinin yer aldığı bir e-posta ve SMS tarafınıza iletilmektedir. Size ulaşan teslimat kodu ile siparişinizi teslim alabilirsiniz.

Mağazadan Teslim (Click & Collect) hizmeti ücretli midir?

Mağazadan Teslim seçeneği ile oluşturduğunuz siparişiniz için ekstra bir ücret ödemeniz gerekmemektedir.

Mağazadan teslim alacağım siparişim için kargo ücreti öder miyim?

Mağazadan teslim alacağınız siparişleriniz için kargo ücreti alınmamaktadır.

Mağazadan Teslim (Click & Collect) seçeneği ile oluşturduğum siparişim kaç gün içinde mağazaya ulaşır?

Siparişlerinizin ödemesi onaylandıktan sonra 1-5 iş günü içerisinde kargoya teslim edilmektedir. Siparişiniz seçtiğiniz mağazaya ulaştığında e-posta ve SMS yolu ile bilgilendirileceksiniz.

Kampanya dönemlerinde gösterilen yoğun ilgi nedeniyle siparişinizin kargoya teslimat sürecinde gecikmeler yaşanabilir.

Mağazadan Teslim (Click & Collect) seçeneği ile oluşturduğum siparişimi kaç gün içinde teslim almalıyım?

Siparişiniz mağazamıza ulaştıktan sonra 7 gün içerisinde siparişinizi teslim almanız gerekmektedir. 7 gün içerisinde teslim almadığınız siparişleriniz için iade süreci başlatılacaktır ve siparişiniz depoya geri gönderilecektir.

Teslimat kodu olmadan siparişimi mağazadan teslim alabilir miyim?

“Mağazadan Teslim” seçeneği ile oluşturduğunuz siparişinizi teslimat kodu olmadan teslim almanız mümkün değildir.

Teslimat kodu bulunan SMS’i sildim, ne yapmalıyım?

Siparişiniz mağazaya ulaştığında E-posta aracılığı ile de bilgilendirilirsiniz. E-posta’nızı kontrol edebilir veya teslimat kodunuzu Hesabım sayfasında yer alan Siparişlerim ekranında, ilgili siparişe ait bilgilerin bulunduğu alanda görüntüleyebilirsiniz.

Mağazadan Teslim (Click & Collect) seçeneği ile satın aldığım bir ürün için, siparişi aldığım mağazada iade veya değişim işlemi gerçekleştirebilir miyim?

Siparişinizde herhangi bir sorun olduğunu düşünüyorsanız teslim aldığınız mağazadan iade edebilirsiniz . Mağazadan iade etmek için internet sitemizden “İade Talebi” oluşturmanız ve iade kodu ile birlikte ilgili ürünlerinizi mağazamıza teslim edebilirsiniz.

Ancak internet sitemiz üzerinden aldığınız ürünleriniz için mağazada değişim işlemi yapılamamaktadır.

Siparişimi mağazadan teslim alırken ürünlerim için hediye paketi yapılır mı?

“Mağazadan Teslim” ile aldığınız ürünler mağazada hediye paketi yapılamamaktadır.

Siparişimdeki ürün hasarlı ise mağazadan değiştirebilir miyim?

İnternet sitesinden alınan siparişler için mağazamızdan hasarlı ürün değişimi yapılmamaktadır.

Siparişimdeki ürün hasarlı ise ne yapılır?

Hasarlı ürün değişimi için; internet sitemizde “Hesabım” sayfasından İade Talebi üzerinden iade talebi oluşturabilirsiniz. İade talabi oluşturuken İade Nedeni Seçiniz bölümünden Ürün Hasarlı Teslim Edildi seçeneğini seçmeniz gerekir. Size gelen “değişim kargo kodu” ile Sürat Kargo şübelerinden ürününüzü gönderebilirsiniz.
Hasarlı ürün iadesi için; talebiniz ile ilgili Bath & Body Works 0850 969 82 29Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.

Kolay İade
İade kodumu nasıl oluşturabilirim?

Hesabım sayfasındaki İki alandan iade talebi oluşturabilirsiniz;

- “Siparişlerim” başlığı altında ilgili siparişinizi seçerek “Kolay İade ” butonuna tıklayabilir veya
- “İade Taleplerim” başlığı altından “Yeni Talep Oluştur” butonuna tıklayabilirsiniz.
Bu alanlardan iade edilmek istenen ürün(ler) ve nedeni seçilerek iade talebinizi oluşturup iade kodu alabilirsiniz Eğer üyeliksiz alışveriş yaptıysanız “Kolay İade” sayfasından iade talebinizi oluşturabilirsiniz.

İade kodumun geçerlilik süresi ne kadar?

İade kodunuz oluşturulduktan sonraki 7 gün geçerlidir.

İade kodu sadece mağazadan iade işlemi için mi geçerli?

İade kodu oluşturduğunuz ürün(lerin) iade işlemini, İade Şartları sağlandığı takdirde ister seçili mağazalarımızdan ister Sürat Kargo şubesinden ücretsiz gönderebilirsiniz

İade yapabileceğiniz mağazalar: İstanbul Akasya AVM

Siparişimdeki her ürün için ayrı iade kodu oluşturmam gerekir mi?

Siparişinizin tamamı veya ilgili sipariş içerisindeki birden fazla ürünün iade talebini aynı anda oluşturabilirsiniz. Bu durumda size tek bir “iade kodu” verilecektir ve ilgili kod ile seçtiğin ürünleri tek seferde Sürat kargoya veya seçtiğiniz mağazaya vermeniz gerekmektedir. Aynı sipariş içerisindeki ürünler için, farklı zamanlarda oluşturulan iade taleplerinde her bir iade işlemine dair ayrı bir iade kodu oluşturulmaktadır.İlgili ürüne ait iade kodu ile birlikte iadenizi yapmanız gerekmektedir.

İade kodumun süresi doldu, nasıl yeni kod alabilirim?

İade kodunuz oluşturulduktan 7 gün sonra geçerliliğini yitirir. Bu süre içerisinde iadenizi Sürat kargo şubesine ya da seçtiğiniz mağazaya teslim etmediyseniz ve fatura tarihinden itibaren 14 günlük iade süresi içerisindeyseniz, yeniden iade talebi başlatarak ücretsiz iade gönderi kodunuzu alabilirsiniz.

Oluşturduğum iade kodunu kaybettim, ne yapmalıyım?

İade kodu bilgisini paylaştığımız e-posta’yı kontrol edebilirsiniz. Eğer üyeliğiniz var ise, hesabınızdaki “İade Taleplerim” sayfasından da iade kodunuzu görüntüleyebilirsiniz.

İade kodu oluşturduktan sonra iade yapmaktan vazgeçtim, ne yapmalıyım?

İade talebiniz için oluşturulan iade kodunu ilk yarım saat içerisinde kendiniz iptal edebilirsiniz ya da iade kodu iptal talepleriniz için Bath & Body Works Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz. İade gönderimini yapmadığınız durumda iade kodunuz 7 gün sonrasında otomatik olarak iptal olacaktır.

İki farklı siparişim için iade kodu oluşturdum, ürünlerin hepsini aynı paket içerisinde iade edebilir miyim?

Oluşturulan her bir iade koduna ait ürünlerin ayrı paketlerde iade edilmesi gerekmektedir. Aynı iade koduna sahip tüm ürünler, aynı paket içerisinde, tek seferde seçilen mağazadan ya da Sürat kargo ile gönderilerek iade edilmelidir.

Mağazadan iade edeceğim ürünleri paketlemem gerekir mi?

Evet, mağazadan iadesini gerçekleştireceğiniz ürünleri paketleyerek teslim etmeniz gerekmektedir.

Siparişimdeki ürün(ler)de bir hasar tespit etmem halinde kod ile iade yapabilir miyim?

Siparişinizdeki ürün(ler)de bir hasar tespit etmeniz sebebiyle iade yapmak isterseniz, talebiniz ile ilgili Bath & Body Works Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.

Kampanyalı ürünlerin iadesini iade kodu ile gerçekleştirebilir miyim?

Birbirine bağlı veya hediye ürün kampanyalarında, iade taleplerinin kampanya mekanizmasını bozması durumunda iade talebi esnasında hediye ürün ve bağlı ürünler otomatik seçilecektir. Kampanyaya bağlı tüm ürünler iade gönderilmedi ise iade işlemi gerçekleşemeyecektir. Örneğin; X Al Y Öde, XX TL ve üzeri alıma XX Hediye, X Adet Y TL benzeri kampanyalar.

GENEL BİLGİLENDİRMELER
Bayilik Anlaşması ile yaşadığım şehirde Bath & Body Works mağazası açmam mümkün müdür?

Shaya, bünyesindeki markaların Türkiye'deki işletme haklarına sahiptir. Markaların uluslararası stratejileri gereği, Türkiye'de mevcut ve açılacak olan tüm markaların mağazaları sadece Shaya tarafından açılabilmekte ve mağaza operasyonları Shaya tarafından yürütülmektedir. Bu nedenle, bayilik anlaşması ile herhangi bir şehirde Bath & Body Works mağazası ya da internet sitesi, pazar yeri mağazası açılması mümkün değildir.

Size nasıl e-posta yollayabilirim?

[email protected] adresimize e-postalarınızı yollayabilirsiniz.

Canlı chat hizmetiniz var mı?

Canlı chat hizmetimiz bulunmamaktadır.

Bath & Body Works’te çalışmak için nasıl başvuru yapabilirim?

Bath & Body Works’e iş başvurusunda bulunmak için, markamızın mevcut açık pozisyonlarına ilgili linkten (http://www.shaya.com.tr/tr/kariyer) başvuru yapabileceğinizi belirtmek isteriz.

Bayilik anlaşması ile yaşadığım şehirde Bath & Body Works mağazası açmak mümkün mü?

Shaya, bünyesindeki markaların Türkiye'deki işletme haklarına sahiptir. Markaların uluslararası stratejileri gereği, Türkiye'de mevcut ve açılacak olan tüm markaların mağazaları sadece Shaya tarafından açılabilmekte ve mağaza operasyonları Shaya tarafından yürütülmektedir. Bu nedenle, bayilik anlaşması ile herhangi bir şehirde Bath & Body Works mağazası açılması mümkün değildir

Bath & Body Works’teki deneyimimle ilgili geri bildirim vermek istiyorum. Bunu nasıl yapabilirim?

Müşteri Hizmetleri ekibimizle 0 850 969 8 229 no’lu telefondan ya da [email protected] e-posta adresinden irtibata geçebilirsiniz

Müşteri hizmetleri çağrı merkezinizin hizmet saatleri nedir ve sizinle nasıl iletişime geçebilirim?

Çağrı Merkezimiz resmi tatiller hariç her gün 09:00 - 18:00 saatleri arasında hizmet vermektedir. Bu saatlerin dışında gerçekleştirdiğiniz aramalar size en kısa zamanda geri dönüş yapabilmemiz için sesli kayıt sistemi tarafından kaydediliyor olacaktır. Ayrıca [email protected] e-posta adresinden irtibata geçebilirsiniz.

Kampanya ve fırsatlarınızdan haberdar olmak için ne yapmam gerekiyor?

Internet sitemizde anasayfada bulunan “Yenilik ve fırsatlardan haberdar ol” alanına e-posta bilginizi girerek bülten gönderim listemize üye olabilirsiniz.

Eğer Internet sitemize üye iseniz, üyelik bilgilerinizle giriş yaparak “Hesabım > Üyelik Bilgilerim” bölümüne ulaştığınızda ilgili alanları doldurarak da bültenlerimize kayıt olabilirsiniz.

Facebook sayfanız var mı?

Facebook Bath & Body Works (https://www.facebook.com/BathandBodyWorksTurkiye) sayfamızdan bizi takip edebilir, yeni çıkan ürünlerimiz ve kampanyalarımız hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz.

Twitter sayfanız var mı?

Twitter Bath & Body Works sayfası bulunmamaktadır.

Instagram sayfanız var mı?

Instagram Bath & Body Works (https://www.instagram.com/bathandbodyworksturkiye) sayfamızdan bizi takip edebilir, yeni çıkan ürünlerimiz ve kampanyalarımız hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz.

Çerez nedir?

Çerezler, ziyaret ettiğiniz siteler tarafında bilgisayarınıza kaydedilen ve sizin bir sonraki ziyaretinzde sitenin sizi ve tercihlerinizi hatırlamasına olanak veren küçük ve zararsız metin dosyalarıdır. bathandbodyworks.com.tr sitesinde de çerezler bu amaçlarla kullanılmaktadır. Siteyi kullanarak çerez politikamızı kabul etmiş sayılırsınız.

Çerez politikanız nedir?

Çerez politikamızla ilgili olarak “Üyelik Sözleşmesi” sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.

MAĞAZALAR
Mağaza açılış saatlerini nasıl öğrenebilirim?

Size en yakın mağaza açılış saatlerine websitemizdeki Mağazalarımız bölümünden ulaşabilirsiniz

Bana en yakın mağaza nerede?

Size en yakın Bath & Body Works mağazasına websitemizdeki Mağazalarımız bölümünden ulaşabilirsiniz.